We dragen graag iets bij aan de samenleving. Omdat we dat belangrijk vinden. We doen dat door onze klanten te helpen bij het bereiken van hun doelstellingen. Maar ook door onze maatschappelijke betrokkenheid te laten zien in onze eigen bedrijfsvoering.
Onze vacatures voor call agent stellen we graag voor iedereen open. Dus ook als je bijvoorbeeld een afstand tot de arbeidsmarkt hebt. Onze werknemers hebben daardoor heel verschillende achtergronden. Bij de Fundraising Company werken zowel (huis)moeders, als studenten, zzp’ers en kunstenaars. De gemiddelde leeftijd van onze bellers is 36 jaar.
Heb je een afstand tot de arbeidsmarkt, dan krijg je intensieve begeleiding. Iedere week bespreken we samen hoe je je ontwikkelt. Zo voorkomen we dat mensen in een vroeg stadium moeten stoppen.
Ook mensen met lastige persoonlijke omstandigheden zijn bij ons welkom. Het is uiteraard wel van belang dat we op de hoogte zijn van jouw specifieke situatie, zodat we heldere afspraken kunnen maken over je begeleiding. Zo werken we naar succesvolle omstandigheden voor beide partijen.
Bij The Fundraising Company is iedereen van 18 jaar en ouder welkom. Ongeacht achtergrond, ervaring of opleiding. We maken daarop één uitzondering: kandidaten die via de WWB, WW, Wajong en WIA bij ons solliciteren, moeten een opleidingsniveau hebben van minimaal MBO-4.
Het draait om één ding: je motivatie. Kun jij in je soillicitatiegesprek overtuigend uitleggen waarom je goede doelen belangrijk vindt en waarom je graag bij ons wilt werken? Dan maak je een goede kans op een baan bij The Fundraising Company.
Als jij bij ons wilt werken, moet je duidelijk verstaanbaar Nederlands spreken. Dat spreekt voor zich. Een licht accent is geen probleem, als je goed verstaanbaar bent.
Goed communiceren is natuurlijk een vereiste voor een call agent die voor een fondsenwerver werkt. Behalve duidelijk en verstaanbaar spreken, is ook actief luisteren een belangrijke eigenschap. Een geschreven tekst moet je vloeiend kunnen voorlezen. En je moet het leuk vinden om verschillende gesprekstechnieken aan te leren.
Als je graag bij The Fundraising Company komt werken, meld je dan aan. Dat kan direct via de linkjes op de pagina Contact, of per telefoon. We bellen je dan terug voor een intakegesprek. Ben jij de kandidaat die we zoeken, dan krijg je een kennismakingstraining, die zich richt op de theorie. Als we daarna met elkaar verder willen, dan doorloop je een volgende training waarbij de focus op de praktijk ligt. De eerste twee uur geven we je praktische tips en de laatste twee uur ga je bellen onder begeleiding van een coach. Vinden we jou dan nog steeds een goede kandidaat, dan bieden we je meteen een contract aan.
Om je werk goed te kunnen doen, moet je beschikken over de juiste kennis en vaardigheden. Logisch. Daarom bieden wij een uitgebreid trainingsprogramma aan. Dit programma start met de training ‘Kennismaken met bellen voor goede doelen’. Vervolgens word je een maand intensief begeleid tijdens je werk en mag je jezelf ‘gevorderd beller’ noemen. Daar hoort ook een officieel certificaat bij.
Daarna gaan de training en coaching gewoon door, voor agents op alle niveaus. Dat gebeurt door je eigen teamleider en door professionele coaches. Ze luisteren met je mee, je krijgt voorbeeldgesprekken te horen en je neemt deel aan trainingen als ‘Beroepsethiek’ en ‘Gevorderde training onderhandelen.’
Voor elke nieuw project waar je als agent aan meewerkt, krijg je natuurlijk uitgebreide instructies van je teamleider en de klant. Maar ook daarna komen klanten als Greenpeace en Artsen zonder Grenzen dagelijks over de vloer om mee te luisteren met gesprekken en actuele informatie te delen.
Onze trainers en coaches worden zelf ook voortdurend getraind volgens de principes van de One Minute Coaching. Deze methode is afkomstig uit de topsport, waar coaches soms minder dan een minuut de tijd hebben om hun team aanwijzingen te geven. In die ene minuut proberen ze het team de juiste ‘mindset’ te geven om optimaal te kunnen presteren.
Ook jij hebt de juiste mindset nodig om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen. Ook als je gesprekstechnieken op zich goed zijn. One Minute Coaching bij The Fundraising Company komt er in het kort gezegd op neer dat je leert om te gaan met de verschillende emoties en stemmingen waar je tijdens je werk mee te maken krijgt. En onze trainers en coaches helpen je daarbij. De begeleiding die je bij je werk krijgt, is intensief en optimaal.
Wij hebben doorlopend een vacature voor call agent in onze callcenters in Amsterdam en Almere. Ben jij geïnteresseerd in een leuke bijbaan als beller voor goede doelen? Solliciteer dan direct in de stad van jouw voorkeur.
Solliciteer direct op onze vacatures in Amsterdam
Solliciteer direct op onze vacatures in Almere