The Fundraising Company specialiseert zich al meer dan tien jaar in telefonische werving van fondsen en donateurs voor organisaties zonder winstoogmerk. Bij ons staat kwaliteit voorop. Of het nu gaat om de wervingsgesprekken met uw leden en donateurs of om de uiterst gedetailleerde rapportages.
Als geen ander beseffen wij dat uw leden en donateurs het fundament vormen onder uw organisatie. Fondsen en donaties vormen uw bron van inkomsten en vragen om verduurzaming en ontwikkeling. Onze kennis van zowel fondsenwerving als van de non-profitsector is erg uitgebreid. Dat maakt ons een betrouwbare samenwerkingspartner voor al uw campagnes.
De succesvolle campagnes van The Fundraising Company beginnen met een gedegen voorbereiding. Een gedetailleerde briefing legt hiervoor de basis. We brengen uw doelstellingen nauwkeurig in kaart en geven advies over welke bestaande en nieuwe doelgroepen wij voor u kunnen benaderen en over de manier waarop wij dat gaan doen. Zo weet u precies wat u van ons kunt verwachten.
Omdat we door de intensieve voorbereidingen precies weten welke mensen uw doelgroep vormen, kunnen wij voor iedere campagne nieuwe, effectieve scripts schrijven. Deze scripts zijn exact toegesneden op uw (toekomstige) donateurs en op uw doelstellingen. En als ontwikkelingen gedurende de campagne er aanleiding toe geven, kunnen we deze scripts ook snel aanpassen.
Trends en technologische ontwikkelingen volgen wij nauwgezet. Zo leveren we een enorme bijdrage aan het verwezenlijken van uw doelstellingen.
Specifieke informatie over uw donateurs en leden en de effectiviteit van uw campagnes is goud waard. Bij iedere campagne hoort dan ook een rapportage. Wij besteden hier de grootst mogelijke aandacht aan. Zo voorzien wij u van gedetailleerde feedback en advies, waarmee u de kennis van uw leden en (potentiële) donateurs vergroot en uw communicatie nog effectiever maakt.
The Fundraising Company is een doeltreffende organisatie met korte lijnen. Jaap Kalff en Jerry Smit vormen het management. Jaap is algemeen directeur en Jerry is verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten. Een callroommanager geeft leiding aan teamleiders, die op hun beurt onze fondsenwervers aansturen. Professionele coaches ondersteunen de teamleiders bij het trainen en coachen van de fondsenwervers.
Na een zorgvuldige selectie blijven wij onze medewerkers continu trainen en coachen. Door hun betrokkenheid bij de goede doelen waarvoor zij campagnevoeren, benaderen zij uw leden en donateurs met oprechte aandacht en interesse. Daarin ligt een belangrijk deel van onze kracht. Er is altijd sprake van een gesprek van mens tot mens. Dit biedt volop mogelijkheden om te werken naar een optimaal resultaat.
The Fundraising Company is een betrekkelijk kleine organisatie. De lijnen zijn kort en daardoor kunnen we snel schakelen en onze focus gericht houden op een gedegen manier van werken. Zo weet u dat de kwaliteit van de informatie die wij leveren altijd goed is.
Het verloop onder onze 220 medewerkers is bijzonder laag. Dat zegt iets over hen, maar ook iets over ons. Onze medewerkers zijn gemiddeld 36 jaar oud, zeer gemotiveerd en ze werken graag voor ons. Onze klanten en diensten zijn heel divers, waardoor het werk afwisselend is.
Onze locaties in Amsterdam en Almere zijn goed bereikbaar en de medewerkers kunnen zelf hun rooster samenstellen. De meesten werken tussen de 16 en 24 uur per week. Dat geeft ze tijd voor de andere dingen in hun leven: kinderen opvoeden, kunstenaar zijn, studeren of een zzp-onderneming runnen.
Heb je interesse in een parttime baan als call agent? Kijk dan op Vacatures